Цей Різдвяний коледж був особливим, так як його організувала молода команда на чолі з генеральним директором, Рут Шнеєрсон. І хоча він був дев`ятим за ліком, але перший після ребрендінгу.
На даний момент в компанії "Dr.Nona" активними темпами відбувається процес оновлення: після завершення будівництва нового заводу і запуску оновленої лінії продукції на ньому, був створений новий, прогресивний, який відповідає всім сучасним вимогам мережевого маркетингу, інтернет сайт, який є одним з інструментів в нашій роботі та подарунком для всіх, хто займається нонівською справою.
Крім цього, на даному заході було також і багато інших інструментів-подарунків для дистриб`юторів. Серед них: журнал "Жива сила", книга "Життя без віку", флешка з останніми відеороліками від компанії...
Бізнес-семінар "Три джерела і три складові мережевого бізнесу" від сенатора компанії, Володимира Гєршанова - це готовий рецепт успішної роботи, на думку нонівських лідерів, які відбулися в цьому бізнесі та які, в свою чергу, поділилися авторськими методиками по роботі й навчанню менеджерів та директорів.
Як зазвичай, за традицією, що склалася, всі учасники московського коледжу в один з вечорів здійснили прогулянку по Червоній Площі, де вони занурилися в атмосферу свята, помилувалися красою вечірнього міста та просто поспілкувалися в невимушеній обстановці.
Як завжди, ми отримали поради по веденню бізнеса від президента компанії, Михайла Шнеєрсона. Цього разу вони були направлені на особливості ведення бізнесу в кризових умовах та як перейти працювати на наступну криву в розвитку, що всі ці роки і робила наша компанія.
І на завершення IX Різдвяного коледжу була супер школа по продукції від винахідника, Доктор Нони, яка розповіла про переваги оновленої продукції та її особливості, а також запевнила дистриб`юторів України і Росії короткостроковим зниженням цін в балах і доларах на період кризи. За що ми кажемо керівництву компанії велике дякую!