Так вже сталося, що весь світ, та й ми в тому числі, змушені були прожити майже весь 2020 рік в умовах карантину і переформатувати наші заходи в режим он-лайн.
Озираючись назад, хочеться згадати, як все починалося з "Вебінарів у час карантину", де багато лідерів компанії себе проявили, поділившись накопиченим досвідом. Також і я скористався цією можливістю і провів два вебінара на яких розповів про те, як ефективно використовувати комп'ютер у своїй роботі і як проводити презентації для залучення нових співробітників і клієнтів.
Так як соціальні мережі один з найшвидших і зручних способів передачі інформації, то Доктор Нона стала проводити власні навчальні заходи через прямі ефіри на Facebook. На них ми в черговий раз дізналися багато корисних порад від творця продукції. Ці поради були цікаві і корисні для багатьох наших клієнтів.
Не забув керівництво компанії і про людей в білих халатах. Для них, наших шановних лікарів, був проведений он-лайн семінар, на якому вони змогли на професійній мові поділитися один з одним напрацюваннями з питань, пов'язаних з пандемією Covid-19.
Кульмінацією всіх он-лайн заходів стала презентація з темою "Анти-стрес" на платформі Zoom, на якій були присутні 1000 осіб! І це далеко не всі бажаючі, які хотіли взяти участь.
Були ще й традиційні вебінари, до яких ми звикли, від гуру мережевого бізнесу і компанії "Dr.Nona", Гєршанова Володимира. Разом з ним ми вчилися автоматизувати бізнес процеси. Його виступи підхопив професійний айтішник, запрошений в компанію, і для вузької групи бажаючих дистриб'юторів давав уроки майстерності з ведення бізнесу через соціальні мережі.
Резюмуючи все вищенаписане, приходжу до висновку, що ми вміємо оперативно реагувати на зміни, які відбуваються в світі і правильно до них адаптуватися. А значить, у нашої компанії гарні перспективи!