Один з найвідоміших ділових журналів у світі - "FORBES", недавно опублікував свою думку щодо майбутнього мережевого маркетингу. Воно блискуче! Пов'язано це з 3-ма основними причинами:
1. Старіння населення. Все більше і більше людей йде на пенсію. Причому в Європі і США люди вже давно перестали бути старими і немічними при виході на пенсію. Навпаки, вони живі і повні енергії і рішучості діяти. А бізнес без капіталовкладень, яким є мережевий маркетинг, найкращий метод проявити себе.
2. Пенсія. Мало хто знає, але пенсію придумали трохи більше 100 років тому. Це було зроблено з метою відвернути людей від сільського господарства і спровокувати їх працювати на заводах. Вийшло все чудово. Ось тільки зараз працівники на заводи не потрібні. Щонайменше, в тому числі в якому є. Тому всюди йде скорочення пенсійних виплат і зростання пенсійного віку. І чим далі, тим більше. Цілком можливо, що через 10 років пенсіонери змушені будуть добувати собі їжу самостійно. І в цьому знову ж таки може допомогти мережевий маркетинг.
3. Якість компаній. Ще 10 років тому мережевий маркетинг був маловідомою індустрією. Зараз все змінилося. У світі працює понад 10000 компаній мережевого маркетингу. І серед них є дуже якісні, надійні і перспективні. І робота в них набагато більш престижна, ніж на більшості робіт по найму.